måndag, augusti 03, 2009

Dagen började igår när jag borsta tänderna vid busshållsplatsen. Tåga tillsammans med Michael, Max och Ermin runt lunch. Grabbarna gick till Donken och Jag gick till alla H&M för att hitta det halsbandet. (Hittade dock inte det). Sara Ohlsson kom in till stan, vi tugga en salad på Sandy's. Tog bussen, med världens knäppaste busschaufför, till grönan. Ungefär 50- 100 meter lång kö. Vi slapp kön och vi kom in gratis. Hehe. Ett stort tack till Sara's farbror som är "bodyguard" till kändisar då det är konserter m.m. Jag kunde inte låta bli att ställa lite frågor.. (Om jag hade snopp så skulle jag utan tvekan jobba som Åke) och jag fick fram att han har bland annat jobbat tillsammans med Michael Jackson. Tog mig ett tag att smälta. Det jag inte förstår är varför Lady Gaga spelar en gratis konsert..på en Söndag? Enligt mig var hennes konsert på 1.15 minuter bättre än Chris Brown's konsert i vintras. Och... jag har aldrig sett någon spela piano så......naket.

Inga kommentarer: