måndag, augusti 10, 2009

Innan. En byår med massa skit i. Kunde hitta allt möjligt där i. Och sen en gammal TV som låter som en helikopter.

Nu. Nästan klart. Ska bara upp en hylla över. En hylla med skor på (Eller kanske en platt tv?)

Den här halvan ska också göras om, men blir då det finns ork och lust.

Sådär, nu är den uppe. Klädhästen alltså. Äckligt snyggt det blev. Nu har jag dock ingen TV kvar i rummet, men lider inte av det då jag bor vägg i vägg med ett vardagsrum som familje aldrig använder. Martina har gjort mig sällskap ikväll. Vi har kollat igenom gamla kläder. T.ex. den där skinnkjolen jag döda för och tvingade min mamma sy upp. A den där skinnkjolen jag hade på mig för att inviga 2008. Vi hitta även ett gäng linnen och tröjor... jag aldrig användt. Hitta massa saker. Visade sig att jag äger fyra kavajer, alla svarta (såklart) i olika modeller och storlekar. Hus som helst, där satt vi, i mitt rum, bland stora höga kläder och skräp och bara njöt av varandras sällskap. Vi sa även hej då. Min älskling, min "andra halva", åker till USA imorgon, och kommer inte hem förrän om 11 dagar. Börjar bli lite känslosam. Beror det på att Pind åker? Eller beror det på att jag lyssnar på James Blunt - Fall at your feat? Tror det beror på båda. Men spelar ingen roll. Jag gillart. Jag är lycklig.

Inga kommentarer: